شوک/ بسته‌ اخبار حوادث در عبارت‌

از دستگیری پسر اخاذِ دخترنما تا تصادف مرگبار در سوادکوه و مسمومیت سریالی در استان‌

به گزارش سایت عبارت به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران اظهار داشت: دختر خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد با طرح این موضوع که فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی مزاحمت ایجاد کرده است.

وی افزود: با طرح این شکایت رسیدگی به موضوع در دستور کار  پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: چند روز بعد از این ماجرا با پیام عجیبی از وی با هویت اصلی او روبرو شدم و وی به من پیشنهاد بیشرمانه‌ای داد و گفت اگر به خواسته‌اش پاسخ منفی بدهم عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد: وقتی به او جواب منفی دادم کارش را عملی کرد و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

سرهنگ خورشاد گفت: پس از اقدامات لازم و شیوه وشگرد‌های خاص پلیسی، فرد خاطی با هویت معلوم در استان تهران مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.وی گفت: باتوقیف ابزار‌های دخیل در ارتکاب جرم به مبلغ ۴ میلیارد ریال اخاذی از شاکیه اعتراف کرد و در نهایت متهم به پلیس فتا انتقال یافت.

 

تصادف مرگبار در سوادکوه

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران، گفت: در تصادف مرگبار سوادکوه و برخورد یک دستگاه کامیون با دو خودروی سواری دو نفر فوت شدند.

به گزارش عبارت‌، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تماس تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مازندران تصادف یک دستگاه کامیون کمپرسی با دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ در جاده سوادکوه عبور خطیرکوه گزارش شد.وی با بیان اینکه این تصادف در ساعت ۱۲:۴۵ سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شد، تصریح کرد: تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات ارفعده سوادکوه به همراه خودروی ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران، گفت: نجاتگران هلال‌احمر مازندران توانستند پس از انجام اقدامات اولیه مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کنند.

فخاری افزود: در این حادثه دو نفر فوت شدند

 

۱۰۲ نفر در مازندران دچار مسمومیت الکلی شدند

رسول ظفرمند، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افراد با علائم کاهش هوشیاری، ضعف شدید و سرگیجه به این مراکز درمانی مراجعه کردند. 

وی ادامه داد: از مجموع ۳۲ نفر فرد مسموم شده در آمل ۱۰ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه «ای سی یو و سی سی یو» و هفت نفر در بخش داخلی بستری هستند. 

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران گفت: همچنین ۱۴ نفر پس از دریافت خدمات درمانی لازم و بهبود وضعیت جسمانی از بیمارستان آمل ترخیص شدند.

ظفرمند تعداد فوتی ها در این بیمارستان را ۲ نفر اعلام کرد. 

وی اظهار داشت: از مجموع افراد مراجعه‌کننده به بیمارستان چالوس ۴۴ نفر سرپایی درمان شدند و پنج نفر هم مرخص شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ نفر بستری و تحت درمان هستند که از این تعداد ۶ نفر بدحال در آی سی بستری هستند و ۲ نفر فوت شدند

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید ترین اخبـــار

آخریــــن اخبـــــار

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x