معاونت امور شهرستانهای ستاد مرکزی پزشکیان در مازندران استعفا کرد؛

زراعتی در گفتگو با عبارت از دلایل کناره‌گیری خود می‌گوید/یونسی توانایی اجماع ندارد

عبارت -گروه سیاسی: عبدالصمد زراعتی جویباری در گفتگو با عبارت با انتقاد از ناهماهنگی ها در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در مازندران از استعفای خود از معاونت امور شهرستانهای این ستاد خبر داد.

وی با بیان اینکه ،ما برای شخصیت حقیقی آقای یونسی احترام قائلیم گفت: اما از روز اول می‌دانستم که وی توانایی لازم برای مدیریت ستاد و اجماع سازی میان نیروهای اصلاح طلب را ندارد.

زراعتی افزود: متاسفانه در این مدت بی تدبیری های بسیاری صورت گرفت که موجب پراکندگی نیروها شد و عدم مشورت پذیری آقای یونسی امکان هرگونه همکاری معنادار را از ما سلب کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ستاد مرکزی ساری را بی‌رمق توصیف کرد و گفت: این عدم هماهنگی و ضعف برنامه‌ریزی موجب شد که برای نخستین بار اصلاح طلبان در شهرهایی که همیشه برنده بودند قافیه را به رقیب واگذار کنند.

زراعتی کناره‌گیری بسیاری از جوانان فعال از ستاد مرکزی را نتیجه همین ضعیف مدیریتی دانست و افزود: قرار نیست ما به هر قیمتی کار کنیم و اکنون نیز علی‌رغم کناره گیری از ستاد، فعالیت شخصی خود را برای موفقیت برادر عزیزمان آقای دکتر پزشکیان با قدرت ادامه می‌دهیم و شکی نداریم که اقناع کافی از سوی چهره‌های موثق و موثر سیاسی در استان صورت خواهد گرفت و انشالله آقای پزشکیان با رأی بالایی که حاصل آشتی مردم با صندوق هاست به پاستور خواهند رفت.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x