مسئله ناموسی وزارت کشور از زبان معاون سیاسی استاندار مازندران/خوابی که زنان مازندرانی برای انتخابات مجلس دیده اند

رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: ۱۶۳ خانم برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند

رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: ۱۶۳ خانم برای نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران ثبت نام کردند که نسبت به دوره قبل ۲ برابر شد.روح الله سلگی همزمان با افتتاح ستاد انتخاباتی در فرمانداری بابل در جمع عوامل اجرایی بیان کرد: انتخابات مظهر جمهوریت در کشور ما محسوب می شود که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش مستقیمی دارند.

وی اظهار داشت: قانون جدید انتخابات فواید زیادی دارد که فرصت زیاد بررسی صلاحیت ها یکی از آنها می باشد.

وی اضافه کرد: در دوره های قبل برای رسیدگی به صلاحیت نامزدها ۶۰ روز فرصت وجود داشت اما با اجرایی شدن قانون انتخابات جدید این زمان به یکصد و ۳۴ روز افزایش یافت.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: انتخابات ناموس وزارت کشور است و با رعایت قانون یک انتخابات سالم برگزار خواهیم کرد.

فرماندار بابل نیز در ادامه بیان کرد: هر چند امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت چهار اصل مهم در انتخابات پیش رو است اما برگزاری یک انتخابات سالم از جمله مهمترین راهبردهای ما محسوب می شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود: همزمان با ابلاغ قانون جدید انتخابات مورد این قانون برای عوامل اجرایی در این شهرستان به صورت هفتگی انجام می شود تا ملکه ذهن آنها شود.

مطالب مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x