اختصاصی عبارت

نامه حمایت برخی‌ از اعضای هیأت علمی،اساتید و دانشجویان شاخص دانشگاه‌های مازندران از استانداری دکتر یونسی

عبارت – گروه سیاسی: بیش از ۶۰ نفر از اعضای هیأت علمی،  اساتید و دانشجویان شاخص دانشگاه‌های سراسر مازندران در نامه‌ای سرگشاده به‌ وزیر کشور که آن را به‌صورت اختصاصی در اختیار سایت خبری تحلیلی عبارت‌ قرار داده‌اند، خواستار انتخاب دکتر یونسی رستمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در مازندران شده‌اند.

متن این نامه که نسخه‌ای از آن به وزارت‌ کشور ارسال شده به قرار زیر است:

بسمه‌تعالی
خدمت جناب آقای دکتر اسکندر مؤمنی؛ وزیر محترم کشور

بی‌شک اهالی علم و دانش،  به‌خصوص اساتید دانشگاه و دانشجویان در انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان بعنوان‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران نقشی بی‌بدیل ایفا نمودند، چرا که اولا ایشان را از خانواده خود می‌دانستند و صفا و صداقتشان را از صمیم قلب پذیرفتند و ثانیا در سه سال زمامداری دولت سیزدهم بیشترین فشارها بر اهالی دانش و دانشگاهیان وارد آمده بود، که انگیزه ما را برای حمایت از طبیب ایران دوچندان کرد تا مبادا کسانی بر این کرسی، آن‌هم در این دوره‌ بسیار حساس، تکیه بزنند که ایران و ایرانی را بیش از گذشته‌ در انواع مشکلات گرفتار کنند.

آمارها مؤید این حقیقت است که استان مازندران رأی چشمگیری به‌ دکتر پزشکیان داده است‌ و تمنای انتخاب ایشان را داشته‌، که این امر نشان دهنده‌ علاقه‌ قلبی مردم‌ این استان به شخصیت و گفتمان رئیس‌جمهور منتخب است‌. اما در این میان نباید از تخصص و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی جناب آقای “دکتر مهدی‌ یونسی رستمی” در جایگاه ریاست ستاد مرکزی جناب آقای دکتر پزشکیان در استان مازندران، به‌ سادگی گذشت.

آقای دکتر یونسی چهره‌ای خوش‌نام و از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که‌ با ورود به این عرصه موجب وحدت‌ نیروهای مختلف با اندیشه‌های متنوع شدند و توانستند در کم‌ترین زمان ممکن‌ بیشترین اثرگذاری را داشته باشند.
بعد از پیروزی جناب آقای دکتر پزشکیان در انتخابات انتظارات حامیان ایشان در مازندران این بود که آقای دکتر یونسی به‌ عنوان‌ اولین استاندار منتخب دولت‌ کلیددار استانداری مازندران شوند، اما در کمال‌ تعجب و با گذشت چندین هفته‌ نه‌تنها این انتخابِ – به نظر نخبگان – بدیهی صورت نگرفته‌، بل‌که مطرح‌شدن برخی‌ نام‌ها که هیچ نسبتی با گفتمان رئیس‌جمهور و وعده‌های انتخاباتی ایشان ندارند موجب‌ سرخوردگی های فراوانی در مازندران شده‌ است‌.

ما تنی چند از اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشجویان شاخص دانشگاه‌های مازندران بدین‌وسیله حمایت کامل خود را از طبیب و استاد ارجمند آقای دکتر مهدی‌ یونسی رستمی اعلام می‌داریم و بدین‌وسیله از جنابعالی تقاضا داریم با انتخاب ایشان بعنوان استاندار مازندران به چندین سال رکود و رخوت در جنبه‌های مختلف حیات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان خاتمه داده‌ و زمینه را برای افزایش مشارکت مردمی در قالب پروژه وفاق ملی در استان فراهم‌ آورید.

با آرزوی توفیق و بهروزی برای جنابعالی و تمامی خدمتگذاران صدیق ایران اسلامی.

اسامی امضا‌کنندگان نزد پایگاه خبری‌ عبارت‌ محفوظ است

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید ترین اخبـــار

آخریــــن اخبـــــار

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x